Fragen und Antworten
Zameldowanie?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 14.00. Jeśli zarezerwowany pokój będzie wolny już wcześniej, zameldowanie możliwe jest także przed godziną 14.00.
Wymeldowanie?
Prosimy o wymeldowanie się w dniu wyjazdu do godziny 11.00, możliwe jest także korzystanie z obszaru wellness za dodatkową opłatą 21 euro w ramach usługi „Late Check Out”.
Godziny otwarcia recepcji?
Nasza recepcja czynna jest w okresie letnim od godziny 7.00 - 22.00 oraz w zimie w godzinach od 7.00 do 23.00.
Parking dla gości hotelu Norica?
Miejsca parkingowe dla naszych gości znajdują się bezpośrednio przed hotelem i są oczywiście zawarte w cenie. Jedynie miejsca parkingowe w garażu podziemnym kosztują € 15,- za dzień.
Psy mile widziane!
Cieszymy się na każdego „członka rodziny” (dodatkowa opłata za każdy dzień: 20,- euro, bez karmy).
Wizyta w termach alpejskich Gastein?
Cena wstępu do term alpejskich Gastein zawarta jest w cenie noclegu. Dzięki praktycznemu przejściu bezpośrednio z hotelu na teren kompleksu basenowego można dostać się nawet w szlafroku.
Przechowywanie sprzętu sportowego?
Sprzęt sportowy lub też rower górski możesz bezpiecznie przechowywać w zamykanych boksach lub w piwnicy.
Usługi dla narciarzy i surferów?
Możemy wystawić dla ciebie potwierdzenie dostawy do karnetu narciarskiego. Możesz go odebrać w stacji wyciągu i zapłacić dopiero w dniu wyjazdu.
Nasz transport narciarski przewiezie Cię 2x w ciągu przedpołudnia do najbliższego wyciągu.
Osoby niepełnosprawne
Nasz hotel dysponuje windą, natomiast w razie konieczności nasz personel chętnie służy pomocą.
Nasza kuchnia
Na naszych gości czeka obfity bufet śniadaniowy oraz menu składające się z 4 dań z różnorodnym bufetem z deserami, sałatkami i przystawkami. Każdego dnia w ofercie posiadamy także dania wegetariańskie.
Alergie
Jeśli cierpisz na alergię, oczywiście zostanie dla Ciebie przygotowana specjalna pościel. Także nasz personel kuchenny uwzględni Twoją ewentualną specjalną dietę, o ile zostanie o tym wcześniej poinformowany.
Rezerwacja wycieczek?
Pracownicy recepcji znają najpiękniejsze cele wycieczkowe i z chęcią dokonają dla Ciebie rezerwacji. Dodatkowo dysponujemy materiałem informacyjnym.
Rezerwacja zabiegów SPA?
Możesz dokonać rezerwacji dowolnego zabiegu bezpośrednio na terenie kompleksu lub też w recepcji hotelowej.
Personel hotelu przyjmuje także rezerwacje na zabiegi w sztolni leczniczej (cena zawiera przewóz).
Godziny otwarcia Celtic Spa i Celtic Vital?
W tygodniu od godziny 8.00 do 12 oraz od 16.00 do 19.00.
W soboty od godziny 8.00 do 12.00.
Poza godzinami otwarcia recepcji Spa & Vital prosimy o kierowanie pytań do pracowników recepcji hotelowej.
Temperatury w poszczególnych kompleksach?
Celtic Fin: 90° C
Celtic Bio: 60° C
Celtic Family: 50° C, rodzinna sauna tekstylna
Solanka Celtic: 45° C z 13 % roztworem solankowym
Celtic Spa: Temperatura wody z biczami wodnymi 32° C
Ile jest dostępnych obszarów wypoczynkowych?
20 leżanek przy basenie krytym
6 różnych pomieszczeń wypoczynkowych
Pomieszczenie wypoczynkowe przy saunie wyposażone w wysokojakościowe leżanki z drewna oraz leżanki dla par.
Rodzinna strefa wypoczynkowa przed sauną rodzinną.
Terminy w Celtic Vital?
Chętnie spełnimy Twoje życzenia! Prosimy o dokonanie rezerwacji zabiegów możliwie wcześnie oraz o punktualne przybycie. Zalecamy przybycie już 10 minut przed zabiegiem i spokojne wypicie filiżanki herbaty lub szklanki wody z naszego witalnego źródła.
Anulowanie rezerwacji zabiegu Celtic Vital?
Jeśli nie możesz skorzystać z zabiegu w zarezerwowanym terminie, prosimy o dokonanie anulowania najpóźniej do 24 godzin przed terminem zabiegu. Chcielibyśmy podkreślić, że w przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 12 godzin przed uzgodnionym terminem, wystawiony zostanie rachunek na pełną kwotę zabiegu. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość!
Spóźnienie na zabiegi?
W przypadku spóźnienia nie istnieje niestety możliwość przedłużenia czasu zabiegu ponad ten uzgodniony. Jeśli zatem spóźnisz się na zamówiony zabieg, jego czas odpowiednio się skróci.
Telefony komórkowe w strefie spa?
Ze względu na innych gości prosimy o wyłączenie telefonów komórkowych na czas pobytu na całym obszarze wypoczynkowym wellness i spa. W kompleksie Celtic SPA & VITAL obowiązuje zakaz palenia. W trosce o dobre samopoczucie naszych gości prosimy o dyskretne prowadzenie rozmów na terenie całego kompleksu wypoczynkowego.
Regulamin dotyczący odzieży, higieny i intymności?
Zalecam korzystanie ze szlafroków oraz klapków kąpielowych, dostępnych w pokojach hotelowych oraz na naszej recepcji spa (dla gości dziennych). Przed zabiegami na całe ciało zalecamy relaksacyjny prysznic (również w łazienkach Celtic Spa). W czasie zabiegu nasi terapeuci zadbają o odpowiednie zakrycie Twojego ciała.
Sauny i strefa bez odzieży kąpielowej?
Zarówno sauny jak i obszary wypoczynkowe przy saunach w kompleksie Celtic Spa są strefami wolnymi od odzieży kąpielowej. W razie potrzeby prosimy o korzystanie z ręczników dostępnych w saunie. Prosimy o korzystanie z ręczników także w solankowej łaźni parowej oraz kabinie na podczerwień. Obszar beztekstylny Celtic Spa dostępny jest dla osób powyżej 16 roku życia. Rodzinna sauna tekstylna w obszarze Celtic Spa (obok krytego basenu) dostępna jest dla dzieci od 2 roku życia w towarzystwie rodziców. Prosimy o korzystanie z prysznica zarówno przed jak i po wizycie w saunie rodzinnej.
Przedmioty wartościowe?
Najlepszym rozwiązaniem jest zdeponowanie przedmiotów wartościowych w sejfie w pokoju hotelowym. Z chęcią zatroszczymy się o Twoje rzeczy osobiste, nie przejmujemy jednak odpowiedzialności za przedmioty wartościowe.